BRISA - Casa mediterrània, amb barbacoa, a 10' de la platja
Descripció
Caseta blanca mediterrània situada en una urbanització familiar. La casa és molt lluminosa, disposa de tres terrasses privades, barbacoa BBQ i piscina comunitària. Es troba a 10 minuts a peu de la platja. Ubicació tranquil·la i amb un ambient molt familiar. Casa només disponible per a famílies.
L'ESPAI
Espaiosa caseta que disposa de 4 habitacions i tres banys, que la fan molt pràctica per a compartir.
S'accedeix a la casa per unes escaletes que donen a la TERRASSA, un espai perfecte per a gaudir a l'aire lliure, menjar sota el tendal i reunir-se amb la família durant les càlides nits d'estiu. Ofereix una zonachill-out amb sofàs i una taula sota el tendal per als menjars en família.
Des de la terrassa s'accedeix al MENJADOR, que té una zona amb sofàs i està equipat amb una taula per a asseure's a menjar.
La CUINA està perfectament equipada amb tot el que pugui necessitar durant la seva estada, i disposa d'una petita barra alta amb un parell de tamborets.
Des de la cuina s'accedeix al PATI POSTERIOR. Aquest pati, més íntim i més fresc, està equipat amb una taula, cadires i una fantàstica barbacoa d'obra, perfecta per a compartir graellades i rostits! És un lloc ideal per a una lectura a mitjan tarda o el desdejuni dels més petits.
En aquesta planta trobem l'HABITACIÓ 1, amb llit de matrimoni, i 1 bany amb banyera molt petitona ideal per a nens.
Des del menjador s'accedeix a la planta superior a través d'unes escales. En aquesta planta trobem 3 habitacions i 2 banys:
HABITACIÓ 2: Dos llits individuals al mateix nivell i bany amb banyera
HABITACIÓ 3: Un llit individual
HABITACIÓ 4: Un llit de matrimoni
En total, la casa disposa de 3 banys.
La casa està coronada per una TERRASSA-SOLÀRIUM (ROOFTOP) amb vista panoràmiques i vistes a la mar, perfecta per a prendre el sol o mirar les estrelles a la nit.
ZONA SANT POL DE MAR
La casa es troba a Sant Pol de Mar, en una urbanització tranquil·la a 10 minuts caminant de la platja de laMurtra, a la qual s'accedeix a peu directament des de la urbanització. La casa està a 15 minuts del centre del poble. L'excel·lent ubicació, permet gaudir de la tranquil·litat i la proximitat de les platges, però amb totes les facilitats del centre a prop.
SERVEIS I ZONES COMUNES
BRISA és exclusiu per als seus hostes.
ZONES COMUNES
La casa forma part d'una urbanització familiar que disposa de piscina comunitària. Ideal per a anar amb els nens i per a refrescar-se després d'un assolellat dia de platja!
EL PATI/TERRASSA
Les tres terrasses són privades, però és necessari respectar les hores de descans dels nostres veïns.
- No està permès parlar amb veu alta, ni música, ni altres activitats sorolloses, a partir de les 21:00h i fins a les 9:00h
SERVEIS INCLOSOS
- Roba de llit, tovalloles de bany, xampú, gel, kit de cuina inicial.
- Entrada de 16h a 20h
Els hostes han de contactar amb nosaltres amb antelació per informar-nos de la seva hora d'arribada prevista per organitzar la seva benvinguda amb nosaltres!
Sempre intentem adaptar-nos, però en temporada alta, dependrà de la disponibilitat.
SERVEIS OPCIONALS (no inclosos en el preu i subjectes a disponibilitat)
Bressol: 15,00 €
Trona: 5,00 €
Tovalloles de piscina/platja: 3€/ cada una
Neteja addicional 4 hores: 80,00 € *
* Aquest preu pot variar segons la temporada.
Suplement d'entrada fora de l'horari habitual
Preu: 50,00 € a partir de les 20 h. a mitjanit
Preu: 100,00 € a partir de mitjanit fins a les 2 de la matinada.
Tarifa de diumenge:
Poden solicitar entrar en diumenge, però dependrá de la disponibilitat i comportarà un augment del preu del lloguer.
Preu: 100,00 €
OBLIGATORI NO INCLÒS
- Dipòsit
- Taxa turística sobre estades a establiments turístics de Catalunya. Llei 5/12 APROVADA el 20 de març de 2012
(1 euros per persona i nit, amb un màxim de 7 nits i només per a hostes de 16 anys o majors).
COM MOURE'S PER LA ZONA
TRANSPORT PRIVAT
Assessorem sobre com combinar l'ús del transport privat amb l'ús del transport públic. La zona de Sant Pol disposa de tren, bus, taxi i també pot desplaçar-se a peu.
-VEHICLE PROPI: En aquesta ubicació no és imprescindible llogar un cotxe, ja que la casa es troba a 15 minuts caminant del centre, a 10 minuts de la platja, i a 20 minuts de l'estació de tren. No obstant això, sempre recomanem disposar d'un vehicle si es desitja explorar la zona, comprar i visitar els pobles veïns.
TRANSPORT PÚBLIC
Existeixen diferents serveis i línies que connecten Sant Pol de Mar amb l'entorn i amb Barcelona
- Taxi: Hi ha un servei de taxis local.
És necessari contactar amb antelació per a organitzar qualsevol trasllat.
- Bus: Serveis diürns i nocturns.
Connexió amb l'estació de tren, altres localitats del Maresme i la ciutat de Barcelona.
- Tren: La casa es troba a 20 minuts a peu de l'estació de tren Renfe de Sant Pol de Mar
El trajecte fins a Barcelona (Plaça Catalunya) té una durada d'1 hora
BARCELONA
La ciutat està a uns 50 minuts amb cotxe.
Actualment existeix legislació sobre vehicles que poden circular per la ciutat. Per a més informació pot buscar ZBE Barcelona (Zona de Baixes Emissions - Zona de Baixes Emissions).
INTERACCIÓ AMB ELS NOSTRES HOSTES
Donem independència als nostres hostes, però estem disponibles si ens necessiten.
Poder conèixer-nos ens importa i ens agrada trobar-nos en l'allotjament per al lliurament de claus.
HORARIS DE BIENVINGUDA I ENTREGA DE CLAUS
16h00 a 20h00
Sempre necessitem organitzar per avançat la nostra trobada al allotjament
En Temporada Alta s'ha de notificar l'hora d'arribada amb la máxima antelació possible.
En dates senyalades com F1, MotoGp i els dissabtes dels mesos de juliol i agost solen coincidir moltes arribades.
BIENVINGUDA I ENTREGA DE CLAUS FORA DE L'HORARI HABITUAL
Abans de les 16h00. Segons disponibilitat.
20h01 a 00h00 Preu: 50,00 €
00h01 a 02h00 Preu: 100,00 €
Fora d'aquest horari no hi ha entrega de claus.
- Tarifa de diumenge
Poden solicitar entrar en diumenge, però dependrá de la disponibilitat i comportarà un augment del preu del lloguer.
Preu: 100,00 €
DURANT LA BENVINGUDA I ENTREGA DE CLAUS
- Explicació de les normes, consideracions i instruccions de la casa, juntament amb recomanacions per gaudir de l'entorn.
- Explicacions per al check-out. (Sortida)
- Impost municipal: s’ha de pagar a l’arribada en efectiu o amb targeta de crèdit.
Cost de l'impost municipal: 1€ per persona i nit, màxim 7 nits i només persones majors de 16 anys
- Fiança: es fa a l'arribada mitjançant una preautorització amb targeta de crèdit.
- Signatura de les normes de la casa.
- Signatura del contracte de lloguer turístic temporal.
ALTRES ASPECTES DESTACATS
"EL NOSTRE DESTÍ DEPÈN DE LA VOSTRA RESPONSABILITAT":
Si us plau, comproveu que podreu complir amb les normes de la casa abans de fer una reserva.
Per nosaltres és molt important respectar la tranquil·litat del barri residencial on s'ubica la casa.
Agrair per endavant la seva comprensió!
NORMES DE LA CASA
- No es lloga a grups menors de 25 anys.
- El Contracte d'Arrendament de l'immoble per Temporada Turística s'acceptarà en reservar, i se signarà abans del lliurament de claus.
- Acceptació de la fiança. Aquesta es farà a l'arribada mitjançant preautorització amb targeta de crèdit
- Totes les persones de la reserva s'han d'identificar mostrant el document d'identitat. Se'ls sol·licitarà abans i durant la benvinguda.
- Durant la vostra estada, els menors sempre han de ser supervisats per un adult, són responsabilitat exclusiva dels seus pares/tutors.
- També cal eliminar les escombraries de l'allotjament periòdicament per evitar olors i brutícia. Hi ha contenidors al carrer, molt a prop de la casa.
- Entre tots hem de respectar i preservar els recursos que tenim, si us plau, eviteu el malbaratament i l'ús negligent dels recursos.
El malbaratament, el consum abusiu o l'ús negligent de l'electricitat, l'aigua i el gas no està inclòs i es pot descomptar de la fiança.
NO ESTÀ PERMÈS
- Allotjar o convidar més persones que les registrades al formulari de reserva.
- Dur a terme activitats sorolloses (música, converses en veu alta...) a partir de les 21:00 i abans de les 09:00 del matí.
És molt important respectar el descans dels nostres veïns.
- Organitzar esdeveniments, festes, comiats de solter, així com qualsevol comportament inadequat.
- Utilitzar tovalloles de bany per a la platja o la piscina. La devolució d'aquests en malament estat incorrerà en una despesa addicional.
- No es permet als hostes fumar dins de la casa; si ho desitgen, poden fumar en els espais exteriors de la propietat.
En aquest cas, utilitzi cendrers i respecti les zones enjardinades, terrasses i / o balcons.
- No es poden carregar vehícles eléctrics.
- No es permeten grups d'estudiants.
- No es permeten mascotes.
EN CAS D'INCOMPLIMENT DE QUALSEVOL DE LES REGLES, LA CASA HAURÀ DE SER ABANDONADA
Si tenen alguna pregunta, si us plau, no dubtin a contactar amb nosaltres!
Estarem encantades d'atendre'ls!
COSTA MARESME VACANCES
Equipament
Condicions d'aquesta tarifa
Condicions de cancel·lació
Característiques
Tipus |
Casa adossada |
|---|---|
Població |
Sant Pol de Mar |
Capacitat |
7 Persones |
Habitacions |
4 |
Piscina |
Piscina comunitària |
Qualificació energètica
Ubicació
Disponibilitat
- Disponible
- No disponible
| Agost 2026 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
| Setembre 2026 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | ||||
| Octubre 2026 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
| Novembre 2026 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | ||||||
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | ||||||
| Desembre 2026 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | |||
| Gener 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | ||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
| Febrer 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| Març 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
| Abril 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||
| Maig 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
| Juny 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | ||||
| Juliol 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
| Agost 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | ||||||
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | |||||
| Setembre 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | |||
| Octubre 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | ||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
| Novembre 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | |||||
| Desembre 2027 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
| Gener 2028 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
| Febrer 2028 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | |||||
| Març 2028 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
| Abril 2028 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| Maig 2028 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
| Juny 2028 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||
| Juliol 2028 | ||||||
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
Comentaris
-
Bernhard 07/09/2024
Sehr nette Gastgeberin und immer hilfsbereit! Die Wohnung entsprach unseren Vorstellungen! /// ¡Anfitriona muy agradable y siempre servicial! El apartamento cumplió nuestras expectativas.
5.0 de 5
-
Andrew 24/08/2024
Lovely hosts.
5.0 de 5
-
Veronique 10/08/2024
Logement bien situé que je recommande. Accès piscine et mer très facile. La plage la plus proche était super, sans trop de monde pour un mois d’août. Tout se fait à pied. Le logement était très propre et la communication avec les hôtes était top. Suggeriments o millores: Un seul bémol : la terrasse du haut mériterait davantage de mobilier et notamment plus de transats (un seul dispo).
5.0 de 5
-
Frank 06/08/2024
Heel goede ontvangst van de host in een prachtige rustige omgeving en op wandelafstand van het strand en het stadje. Zeker zijn geld waard en voor herhaling vatbaa /// Muy buena bienvenida por parte del anfitrión en una bonita zona tranquila y a poca distancia de la playa y el pueblo. Definitivamente vale la pena el precio y vale la pena repetir.
5.0 de 5
-
Miranda 27/07/2024
Huis was verzorgd in een mooie omgeving. Zwembad was erg fijn. Dorpje op loopafstand. /// Casa estaba bien cuidado en un bello entorno. La piscina era muy agradable. Pueblo a poca distancia.
5.0 de 5
-
Karin 19/07/2024
The house is big with plenty of space and a very nice kitchen. There are also very nice terraces and the sea view from the top terrace is magnificent. It was very easy to communicate with Sònya and Helena. They answered all questions quickly and came by the house when we had an issue with one of the beds and fixed it right away. They also provided us with a lot of valuable tips in the area. The house does not have a private parking space, but it was easy to park close to the house anyway which we appreciated.
5.0 de 5
-
Dan 13/07/2024
Schöne Unterkunft and guter Lage - etwas weiter von Strand als angegeben und der nächste Strand ist ein FKK Strand. Das wäre gut im voraus zu wissen. Wir waren 6 Erwachsene und 2 Kinder - es war etwas eng aber ging gut. Alles in allem aber empfehlenswert. Vielen Dank, dass wir im Brisa sein durften. Wir haben es sehr genossen. Danke auch für alle hilfreichen Tipps. /// Bonito lugar y buena ubicación, un poco lejos de la playa de lo indicado y la playa más cercana es una playa nudista. Sería bueno saberlo de antemano. Éramos 6 adultos y 2 niños, estaba un poco apretado pero salió bien. En resumen, pero recomendable. Lo hemos disfrutado muchísimo. Además, gracias por todos los consejos útiles. Suggeriments o millores: Am Wochenende kann es laut sein bis um 23 Uhr, da der Gemeinschaftspool gleich hinter dem Haus ist. /// Los fines de semana puede ser ruidoso hasta las 11:00 p. m., ya que la piscina comunitaria está justo detrás de la casa.
4.0 de 5
-
Andrea 28/06/2024
The house was perfect for our needs. The rooms and common areas are spacious, with three bathrooms there is no queuing in the morning, and the two good-sized terraces have amazing views. The house is bright and well ventilated, and you can pull shutters across to regulate temperatures if required. The house was clean and very well organised, backing onto a swimming pool, and only five minutes walk from the beach. The kitchen was super-clean and equipped with everything you could need. Our group spent most of the time in Sant Pol and on the beach, but you are only twenty minutes walk from the station and regular trains to Barcelona. Check-in and check-out was easy, with clear instructions from the friendly and efficient management team. We had a few queries before arrival, which they answered promptly and helpfully, and they were all a pleasure to deal with. We would certainly recommend the house to others, and book it again for ourselves.
5.0 de 5
-
Juan 18/05/2024
Todo 10 puntos con el lugar, el hospedaje y la gestion! Sonia y su equipo siempre estuvieron disponibles para responder consultas tanto previas, como durante y posterior a nuestra visita. No hubo inconvenientes, todo resulto como lo acordado. Muy recomendable!
5.0 de 5
-
Rachel 24/09/2023
Really easy check in, everything went smoothly. Place was as described everything we needed was there. Very flexible and happy to help.
5.0 de 5
-
Sylvain 18/08/2023
Logement très agréable, dans un cadre familial, avec piscine collective derrière la maison, et la mer a 5 min a pied. proximité avec le centre de Sant Pol de mar, accessible à pied.
5.0 de 5
-
Meganne 29/07/2023
Super séjour, maison bien équipée juste un peu étroite mais suffisante. Super piscine partagée. Le seul bémol c'est la ville où il n' y a pas grand chose à faire donc il faut s'éloigner pour trouver des activités. Très bonne communication avec les hôtesses et très bonne réactivité. Merci pour ces vacances!
5.0 de 5
Veure més