Lloguer d'apartaments i cases de vacances a prop de Barcelona

Detall de l’allotjament Ref: 120-AE GEMMA

Casa al cor de Vilassar de Mar: el teu refugi a només 5 minuts de la platja

Ref 120-AE
HUTB-017840-21
Vilassar de Mar

Descripció

Descobreix la màgia de Vilassar de Mar des d’aquesta encantadora casa al cor del poble, el punt de partida ideal per a unes vacances plenes de sol, mar i cultura. A només cinc minuts a peu de la platja i envoltada de restaurants, botigues i serveis, et convida a relaxar-te, passejar pels carrers i explorar Barcelona amb tota comoditat.
 

 LA CASA GEMMA I EL SEU ESPAI 
 La casa es distribueix en 3 plantes. 
PLANTA BAIXA
- Accés directe des del carrer i garatge privat.
- Cuina totalment equipada amb tot el necessari per cuinar com a casa.
- Sala d’estar i menjador amb un ambient càlid i relaxant.
- Bany de cortesia.
- Pati interior privat amb barbacoa i espai per menjar a l’aire lliure, perfecta per sopars d’estiu i moments de descans.
PRIMER PLANTA
Després de dos tramps d'escales que compten amb barana hi trobem:
- Tres habitacions confortables:
 HABITACIÓ 1 : llit doble. Aquesta habitació disposa de dos llits individuals junts, convertits en un llit gran amb una capa superior per garantir la màxima comoditat.
HABITACIÓ 2 :  dos llits individuals.
HABITACIÓ 3 : 1 suite principal amb bany privat i petit vestidor.
També hi trobem un bany complet per compartir.
Totes les habitacions disposen de bona llum natural i un ambient tranquil per descansar.
SEGONA PLANTA:
Amplia zona d’estar amb dos sofàs llit i televisor, ideal per relaxar-se després d’un dia de platja.
HABITACIÓ 4 : dos llits individuals i accés directe a una terrassa assolellada amb vistes al poble.
Un espai perfecte per prendre el cafè del matí o veure al cel el colors de la posta de sol.
IMPORTANT: Les escales són força empinades, així que no és recomanable per a persones amb mobilitat reduïda.
Un racó amb encant mediterrani on desconnectar i sentir-te com a casa!
 
SERVEI
La casa GEMMA és exclusiva per als hostes.
 
LES TERRASSES
No és compartit, però cal respectar les hores de descans dels nostres veïns.
- No es permet parlar amb veu alta, ni música, ni altres activitats sorolloses, a partir de les 21h i fins a les 9h

SERVEIS INCLOSOS
Roba de llit, tovalloles de bany, xampú, gel, kit de cuina inicial.

- Entrada de 16h a 20h
Els hostes han de contactar amb nosaltres amb antelació per informar-nos de la seva hora d'arribada prevista per organitzar la seva benvinguda amb nosaltres!
Sempre intentem adaptar-nos, però en temporada alta, dependrà de la disponibilitat.


SERVEIS OPCIONALS (no inclosos en el preu i subjectes a disponibilitat)
Bressol: 15,00 €
Trona: 5,00 €
Tovalloles de piscina/platja: 3€/ cada una

Neteja addicional 4 hores: 80,00 € *
* Aquest preu pot variar segons la temporada.

Suplement d'entrada fora de l'horari habitual
Preu: 50,00 € a partir de les 20 h. a mitjanit
Preu: 100,00 € a partir de mitjanit fins a les 2 de la matinada.

Tarifa de diumenge:
Poden solicitar entrar en diumenge, però dependrá de la disponibilitat i comportarà un augment del preu del lloguer.
Preu: 100,00 €

 OBLIGATORI NO INCLÒS
- Dipòsit
- Taxa turística sobre estades a establiments turístics de Catalunya. Llei 5/12 APROVADA el 20 de març de 2012
(per persona i nit, amb un màxim de 7 nits i només per a hostes de 16 anys o majors).

No dubti en contactar amb nosaltres per demanar informació!

 

   INTERACCIÓ AMB ELS HOSTES   

Donem independència als nostres hostes, però estem disponibles si ens necessiten.
Oferim sempre els nostres consells i recomenacions. Poder conèixe'ns ens importa i ens agrada trobar-nos al allotjamnet per a l'entrega de claus. 

HORARIS DE BIENVINGUDA I ENTREGA DE CLAUS
16h00 a 20h00
Sempre necessitem organitzar per avançat la nostra trobada al allotjament
En Temporada Alta s'ha de notificar l'hora d'arribada amb la máxima antelació possible.

En dates senyalades com F1, MotoGp i els dissabtes dels mesos de juliol i agost solen coincidir moltes arribades. 

BIENVINGUDA I ENTREGA DE CLAUS FORA DE L'HORARI HABITUAL

Abans de les 16h00. Segons disponibilitat.

20h01 a 00h00 Preu: 50,00 € 

00h01 a 02h00 Preu: 100,00 €
Fora d'aquest horari no hi ha entrega de claus. 

- Tarifa de diumenge

Poden solicitar entrar en diumenge, però dependrá de la disponibilitat i comportarà un augment del preu del lloguer.
Preu: 100,00 €

DURANT LA BENVINGUDA I ENTREGA DE CLAUS
- Explicació de les normes, consideracions i instruccions de la casa, juntament amb recomanacions per gaudir de l'entorn.

- Explicacions per al check-out. (Sortida)

Impost municipal: s’ha de pagar a l’arribada en efectiu o amb targeta de crèdit.
Impost municipal: per persona i nit, màxim 7 nits i només persones majors de 16 anys

Fiança: es fa a l'arribada mitjançant una preautorització amb targeta de crèdit.

Signatura de les normes de la casa.
- Signatura del contracte de lloguer turístic temporal.


    ALTRES ASPECTES DESTACATS   
"EL NOSTRE DESTÍ DEPÈN DE LA VOSTRA RESPONSABILITAT":
Si us plau, comproveu que podreu complir amb les normes de la casa abans de fer una reserva.
Per nosaltres és molt important respectar la tranquil·litat del barri residencial on s'ubica la casa.
Agrair per endavant la seva comprensió!

   NORMES DE LA CASA   
- No es lloga a grups menors de 25 anys.

- El Contracte d'Arrendament de l'immoble per Temporada Turística s'acceptarà en reservar, i se signarà abans del lliurament de claus.

Acceptació de la fiança. Aquesta es farà a l'arribada mitjançant preautorització amb targeta de crèdit

- Totes les persones de la reserva s'han d'identificar mostrant el document d'identitat. Se'ls sol·licitarà abans i durant la benvinguda.

- Durant la vostra estada, els menors sempre han de ser supervisats per un adult, són responsabilitat exclusiva dels seus pares/tutors.

- També cal eliminar les escombraries de l'allotjament periòdicament per evitar olors i brutícia. Hi ha contenidors al carrer, molt a prop de la casa.

- Entre tots hem de respectar i preservar els recursos que tenim, si us plau, eviteu el malbaratament i l'ús negligent dels recursos.
El malbaratament, el consum abusiu o l'ús negligent de l'electricitat, l'aigua i el gas no està inclòs i es pot descomptar de la fiança.

   NO ESTÀ PERMÈS   
Allotjar o convidar més persones que les registrades al formulari de reserva.

- Dur a terme activitats sorolloses (música, converses en veu alta...) a partir de les 21:00 i abans de les 09:00 del matí.
És molt important respectar el descans dels nostres veïns.

- Organitzar esdeveniments, festes, comiats de solter, així com qualsevol comportament inadequat.

Utilitzar tovalloles de bany per a la platja o la piscina. La devolució d'aquests en malament estat incorrerà en una despesa addicional.

No es permet als hostes fumar dins de la casa; si ho desitgen, poden fumar en els espais exteriors de la propietat.
En aquest cas, utilitzi cendrers i respecti les zones enjardinades, terrasses i / o balcons.

- No es poden carregar vehícles eléctrics. 

- No es permeten grups d'estudiants.

- No es permeten mascotes.

EN CAS D'INCOMPLIMENT DE QUALSEVOL DE LES REGLES, LA CASA HAURÀ DE SER ABANDONADA

 Som molt estrictes amb les normes perquè les cases que ajudem a llogar no es troben en zones turístiques. Els immobles es troben en urbanitzacions molt tranquil·les i volem (i necessitem) preservar la convivència entre visitants i residents.

 
Si us plau, si volen reservar la casa GEMMA esperem que es comprometin a mantenir un consum responsable i racional dels escassos recursos naturals.
 
 
DESCRIPCIÓ GENERAL DEL BARRI
El Maresme és una comarca d'ensomni!
A una banda Barcelona i a l'altra la Costa Brava a poca distància amb cotxe!
 
A la regió del Maresme hi ha unes platges familiars espaioses per jugar a futbol i vòlei, d'aigües tranquil·les i de sorra daurada! A pocs km de la casa hi ha hípiques, camps de golf, club de tennis, clubs Nàutics i el Centre Comercial Outlet “La Roca Village” reconegut internacionalment.
 
Vilassar de Mar és un poble costaner, molt tranquil i familiar a pocs quilòmetres de Barcelona.
A tot el poble hi ha diversos restaurants reconeguts per la seva cuina típica, bones paelles i peix fresc.
 
Es pot gaudir de diferents ofertes nàutiques com el surf, wind surf, pàdel surf, snorkel, vela...
 
 
COM MOURE'S PER LA ZONA

TRANSPORT PRIVAT
Assessorem sobre com combinar l´ús del transport privat amb l´ús del transport públic.
 
-VEHICLE PROPI: Alguns poden considerar-ho essencial, altres no. Nosaltres no ho considerem indispensable en aquesta localització. És fàcil moure's a peu, agafar el tren, l'autobús o fer servir el taxi. 
 
De vegades, és més còmode tenir un vehicle per poder explorar més llocs o anar a comprar al supermercat.
 

TRANSPORT PÚBLIC
Hi ha diferents serveis i línies que connecten Vilassar de Mar amb l'entorn i Barcelona
 
- Taxi: Hi ha un servei de taxis local.
Cal contactar amb antelació per organitzar qualsevol trasllat.
 
- Bus: serveis diürns i nocturns.
Connexió amb l´estació de tren, altres localitats del Maresme i la ciutat de Barcelona.
 
- Tren: La casa es troba entre les dues estacions que hi ha al poble, VILASSAR DE MAR i CABRERA DE MAR-VILASSAR DE MAR. La ruta a la plaça de Catalunya té una durada d'entre 25 i 30 minuts.
 
 
BARCELONA
La ciutat és a uns 30 minuts amb cotxe.
Actualment hi ha legislació sobre vehicles que poden circular per la ciutat. Per a més informació podeu cercar ZBE Barcelona (Zona de Baixes Emissions - Zona de Baixes Emissions).
 
 
Si tenen alguna pregunta, si us plau, no dubteu a contactar amb nosaltres!
Estarem encantades d'atendre'ls!
 
 
  COSTA MARESME VACANCES  
Veure més

Equipament

Llit doble: 2
Llit individual: 4
Sofà llit: 2
Lavabo: 1
Dutxa: 2
Cuina: Cuina independent
Parking
Garatge
Aire condicionat
Rentavaixella
Forn
Microones
Cafetera
Rentadora
Equipament bàsic
Equipament de cuina
Tetera
Cobertura mòbil
Internet
Barbacoa
Mobiliari exterior
Torradora
Batedora
Assecador de cabells
Smart TV
WIFI
Alarma
Des de 1.995 € / Setmana
Reserves disponibles
Seleccioni unes dates vàlides
Selecciona les dates

Tarifes

Contacte amb l'agència

CONTACTE AMB L'AGÈNCIA

Característiques

Tipus

Casa de poble

Població

Vilassar de Mar

Zona

el Maresme

Capacitat

10 Persones

Habitacions

4

Lavabos

1

Parking

Qualificació energètica

energy rating
190
38

Disponibilitat

  • Disponible
  • No disponible
Agost 2026
DlDtDcDjDvDsDg
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Setembre 2026
DlDtDcDjDvDsDg
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Octubre 2026
DlDtDcDjDvDsDg
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Novembre 2026
DlDtDcDjDvDsDg
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Desembre 2026
DlDtDcDjDvDsDg
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Gener 2027
DlDtDcDjDvDsDg
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Febrer 2027
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Març 2027
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Abril 2027
DlDtDcDjDvDsDg
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Maig 2027
DlDtDcDjDvDsDg
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Juny 2027
DlDtDcDjDvDsDg
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Juliol 2027
DlDtDcDjDvDsDg
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Agost 2027
DlDtDcDjDvDsDg
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Setembre 2027
DlDtDcDjDvDsDg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Octubre 2027
DlDtDcDjDvDsDg
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Novembre 2027
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Desembre 2027
DlDtDcDjDvDsDg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Gener 2028
DlDtDcDjDvDsDg
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Febrer 2028
DlDtDcDjDvDsDg
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
Març 2028
DlDtDcDjDvDsDg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Abril 2028
DlDtDcDjDvDsDg
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Maig 2028
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Juny 2028
DlDtDcDjDvDsDg
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Juliol 2028
DlDtDcDjDvDsDg
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Comentaris

0.0
Comentaris basats 0 comentaris Escriure comentari

Compartir aquest allotjament

Facebook
Twitter
WhatsApp